Klacht Custimo Netherlands: bestelling gedaan, niet ontvangen, gemaild maar niet bereikbaar of een reactie.

Klachtnummer
# 369739
Gebruiker
J. Reijers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in Januari een bestelling gedaan, in Februari zeiden ze dat het verzonden was, maar niks ontvangen en niks meer van gehoord. Reageren ook niet op de mail.

De oplossing

Ik wil graag dat ze reageren en me kunnen vertellen waar mijn bestelling is.
Ik zou graag mijn bestelling ontvangen en anders het geld terug ontvangen, als ze niet gaan leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Custimo Netherlands hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Custimo Netherlands?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen