Klacht Custimo: niet ontvangen bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364288
Gebruiker
Mikey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 25 januari jl een bestelling van een gepersoniliseerd kussen besteld van 60 euro voor mijn dochter.
Ik heb dit tot nu toe nog niet mogen ontvangen, er zat wel een bericht bij dat het max 12 weken kon duren, dus ik mailde ze, maar krijg geen antwoord!

De oplossing

uitzoeken waar het gebleven is of blijft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Custimo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mikey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets , geen contactvgezocht... nada
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Custimo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen