Klacht Custodie : Lens besteld en betaald. Na een maand nog steeds niet geleverd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 278636
Gebruiker
B. Seldenthuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via ‘marktplaats’ een lens van hen gekocht voor € 950,-. Dat is nu bijna een maand geleden. Ik heb de lens nooit ontvangen en uiteindelijk gekozen voor terugstorting van het bedrag. Dat is via e-mail en telefoon verscheidene keren toegezegd, vergezeld van allerlei andere beloften en excuses, maar er is nog steeds geen cent overgemaakt. Dit bedrijf is gespecialiseerd in o.a. juridische hulpverlening en bv. incassokwesies! Hoe ironisch kan het worden! Ik vermoed intussen dat het om een noodlijdend eenmansbedrijfje gaat.

De oplossing

Per direct terugstorting van het volledige bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Custodie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Seldenthuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Custodie heeft wel gereageerd via e-mail en een paar keer duidelijke toezeggingen gedaan over terugstorting, maar nog steeds niet de daad bij het woord gevoegd. Blijkbaar is het doen van een overschrijving ingewikkeld! De oplossing is duidelijk: de belofte nakomen en per direct mijn geld terugstorten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Custodie ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen