Klacht Custodie : Lens besteld en betaald. Na een maand nog steeds niet geleverd.

sad Niet opgelost
B. Seldenthuis

Ik heb via ‘marktplaats’ een lens van hen gekocht voor € 950,-. Dat is nu bijna een maand geleden. Ik heb de lens nooit ontvangen en uiteindelijk gekozen voor terugstorting van het bedrag. Dat is via e-mail en telefoon verscheidene keren toegezegd, vergezeld van allerlei andere beloften en excuses, maar er is nog steeds geen cent overgemaakt. Dit bedrijf is gespecialiseerd in o.a. juridische hulpverlening en bv. incassokwesies! Hoe ironisch kan het worden! Ik vermoed intussen dat het om een noodlijdend eenmansbedrijfje gaat.

Per direct terugstorting van het volledige bedrag.

Wij vinden dat Custodie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

B. Seldenthuis
Custodie heeft wel gereageerd via e-mail en een paar keer duidelijke toezeggingen gedaan over terugstorting, maar nog steeds niet de daad bij het woord gevoegd. Blijkbaar is het doen van een overschrijving ingewikkeld! De oplossing is duidelijk: de belofte nakomen en per direct mijn geld terugstorten.

Ook een klacht indienen over Custodie ?