Klacht Customsportswear : Niet leveren van shirts/ niet terugbetalen van aankoopbedrag

Klachtnummer
# 481150
Gebruiker
Gebruiker1600685656
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 december heb ik bij Customsportswear 12 shirtjes besteld. Deze hadden een levertijd van 4 tot 6 weken. Vandaag 21 september, heb ik nog steeds geen shirts ontvangen. In de periode van januari tot nu toont de eigenaar geen initiatief dan wel verantwoordelijkheid voor het niet leveren van de t-shirts. Wanneer ik vraag om een update krijg ik telkens dezelfde smoes te horen. Ook na het stellen van een ultimatum voor terug betalen van het volledige koop bedrag, geeft de eigenaar hier geen gehoor aan.

De oplossing

Het volledige aankoopbedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Customsportswear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Customsportswear ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen