Opgelost door CVmaker.nl: Onduidelijke voorwaarden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427203
Gebruiker
Vince
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helemaal eens met Roppertz, nooit in de gaten gehad dat ik al 14 maanden Euro 8,99 aan hen afdraag. Ook ik dacht dat dit om een eenmalige betaling ging. Niet duidelijk dus.

De oplossing

Ik wil dat ze duidelijkheid verschaffen in hun voorwaarden omdat ik veeeel te veel heb betaald voor de geboden diensten

2 reacties

  1. Auteur
    CVmaker.nl
    Datum
    Geachte heer Bartels,

    Eerder hebben wij u een e-mail gestuurd inzake uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    CVmaker
  2. Auteur
    Vince
    Datum
    Reactie ontvangen en wordt naar tevredenheid opgelost, beloven ze.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vince
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling niet gebruikte maanden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CVmaker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen