Klacht CVster.nl: Meer dan een jaar al 12,95 van mijn bank af.

schandalig

Ik ben al meer als een jaar 12,95 aan het betalen, daar ik een hele heftige periode door heb gemaakt heb ik me niet meer zo verdiept in mijn bank zaken. Nu zie ik laatst dat via molly voor dit bedrijf geld bij mij word afgehouden wat ik nu terug kan zien op bank afschriften in van juni vorig jaar maar denk dat het nog veel langer is Heg terug geteld va juni vorig jaar tot nu toe is al 16 keer 12,95 dat is 207,20 Ik heb wel eens wat betaald via Molly maar altijd meteen het bedrag over gemaakt dit is echt erg om gewoon zonder toestemming bij mensen geld van de bank te pakken. Ik hoop dat ik al mijn geld terug krijg want ook ik werk hard voor mijn centjes.Hopelijk hoor ik hier nog iets van want hierbij laat ik het niet zitten.

Al mijn geld terug gaat storten waar ik geen opdracht voor heb gegeven.
Niks ze hebben gewoon niks laten horen evht schandalig

CVster.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

schandalig
    Hallo mensen kijk goed jullie bankrekening na kan zomaar geld worden afgehaald zonder toestemming ik heb niks meer vernomen van deze firma dus ik zal verdere stappen gaan onder nemen.Jammer dat zoiets bestaat geld afnemen van mensen en niet terug geven.

Ook een klacht indienen over CVster.nl?