Klacht CVster.nl: Misleiding premium abonnement

Klachtnummer
# 449278
Gebruiker
X.X
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schandalige Service. In 2017 eenmalig 2,95 betaald om mijn CV te kunnen downloaden. In 2018 wederom 2,95 betaald om een CV te kunnen downloaden. Nu 2 jaar later, kom ik erachter dat ik al meer dan2 jaar 12,95 betaal aan Cvster.nl. nooit ben ik hierop geattendeerd, nooit is er een bevestiging gestuurd dat er iets is omgezet, nooit is er een mail van Cvster verstuurd. Dit is bewust misleiding, met als doel stiekem geld afschrijven. Welk bedrijf laat 2 jaar lang niks horen, schrijft geld af en levert geen service. 12,95 voor een dienst om je cv te maken, dat is net zo duur als een netflix premium abonnement. Wie gaat elke maand een nieuw cv maken voor 12,95 per maand? Het zou jullie sieren dit terug te betalen.

De oplossing

12,95 die vanaf januari 2018 sluimerend word afgeschreven, terugbetalen.

1 reactie

  1. Auteur
    X.X
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor de reactie. Je kan geen betaalaccount meer vinden omdat ik op de dag van schrijven van bovenstaande klacht het abonnement uiteraard meteen heb opgezegd. De opzegging wordt binnen een dag verwerkt. Tot voor enkele dagen terug (maand mei) was ik nog 'klant' bij jullie. Zie betaalafschrift in de bijlage. Ik heb me niet via een social account aangemeld, je kunt mijn gegevens gewoon via mijn mailadres vinden. Ik ga er vanuit dat je voldoende informatie hebt om mijn klacht te kunnen verwerken, anders verneem ik het graag.

    N. Nicolai

Ook een klacht indienen over CVster.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen