Klacht CVster.nl: niet duidelijk over het verborgen aangaan van een abonnement

Klachtnummer
# 567752
Gebruiker
Lonneke Langenberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op CVSter.nl heb ik in juni 2020 de mogelijkheid gebruikt om een nieuw CV te maken.
Downloaden van het door mij ingevulde template kon alleen na betaling van € 2,95. Via Creditcard betaald en mijn CV gedownload. Mijn klacht is dat CVSter daarna iedere maand een nieuwe jncasso laat uitvoeren via Stg. Mollie Payments van maar liefst € 12,95. En hier niet duidelijk is over de aanbieding die ze doen. Ik heb er nooit toestemming voor gegeven en ik ben ook nooit een abonnement aangegaan. Ik voel me opgelicht!

De oplossing

Ik wil dat CV Ster mij alle afgeschreven maanden terugbetaalt.

1 reactie

  1. Auteur
    Lonneke Langenberg
    Datum
    lonnekelangenberg@hotmail.com
    NL97ABNA0550583521

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CVster.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen