Opgelost door CVster.nl: Premium abonnement zonder mijn weten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441979
Gebruiker
AP.Groen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toen ik vandaag inlogde in de bank om ergens van een overzichtje te maken viel mij iets op wat mijn helemaal niks zegt, CV ster. Ik heb meerdere abonnementen en het is mijn nooit opgevallen dat ik blijkbaar een premium abonnement heb bij CV ster. Wat ik mij nog wel kan herinneringen is dat ik ooit een dienst in 2018 voor het maken van een CV heb gebruikt. Hierna heb ik niet meer ingelogd op de site.

Tot mijn grote verbazing zie ik vandaag dat ik sinds 29 november 2018 tot het heden iedere maand (18 maanden in totaal) €12,95 heb betaald voor diensten die ik nooit heb gebruikt. Ik vind het daarom redelijk om een terugstorting van het betaalde abonnementsgeld te ontvangen. Ik heb niet gezien dat het proef-abonnement van €2,95 automatisch wordt verlengd na de periode van 7-dagen. Ik ben er erg van geschrokken dat ik geen enkel bericht heb gekregen dat mijn abonnement is overgezet in een premium abonnement en dit vind ik dan ook niet kunnen. Ik heb geen enkel mailtje ontvangen over inloggegevens of over een betalingsovereenkomst.

Omdat ik ook geen inloggegevens heb en mijn emailadressen allemaal onbekend zijn bij CV ster kan ik ook niet inloggen op de site om dit abonnement stop te zetten.

Om deze reden vraag ik voor het stopzetten van het abonnement een terugbetaling van 17 maanden teveel betaald abonnementsgeld (1 maand heb ik kunnen terugboeken).

De oplossing

1. stopzetten van het abonnement
2. 17 maanden abonnementskosten terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    AP.Groen
    Datum
    Mijn Premium account is omgezet naar een gratis versie en het geld is teruggestort op mijn rekening.

    Ik ben volledig tevreden, dank je wel CV Ster

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AP.Groen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CVster.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen