Klacht Cvt keukens: fineerlaag keukenkastjes laat los

Maaike Paridaens

Aan de heer Bas van Tilburg.

In oktober 2003 is bij ons een Topline Keuken geplaatst, het huismerk van uw bedrijf. U persoonlijk heeft ons deze keuken verkocht. Wij waren zeer tevreden over deze keuken, maar helaas blijkt de fineerlaag van de vaatwasdeur en de -koelkastdeur los te laten. Dit heb ik telefonisch gemeld. Volgens uw medewerkster is de garantieperiode verstreken en is de enige oplossing de kasten te laten vervangen tegen betaling (een offerte van 395 euro is inmiddels ontvangen).
Wat als nu ook de overige kasten problemen krijgen met de fineerlaag? Mag ik er ook niet van uit gaan dat een keuken een langere levensduur heeft dan de garantieperiode van 5 jaar, die nu helaas verstreken is. Toen wij de keuken kochten waren wij absoluut in de veronderstelling jaren en jaren met deze keuken voort te kunnen.
Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken tot nu toe. Op het gebied van aftersales doet u geen goede zaken. Ik hoop op een betere oplossing en wacht deze graag af.

Kosteloos vervangen van fronten aangezien dit een ondeugdelijk product betreft.

Wij vinden dat Cvt keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cvt keukens?