Klacht Cvt keukens: Zijkanten laden en deuren Bulthauptkeuken laten los

Jeanni Wolters-van Oevelen

Wij kochten 10 jaar geleden bij CVT Keukens in Tilburg een dure Bulthaupkeuken vanwege de kwaliteit.
Ca een half jaar geleden begonnen de metalen zijkanten van 2 deuren en 1 lade los te laten.
Na deze klacht gemeld te hebben bij CVT ontvingen wij een offerte voor het vervangen van 4 (?) items a € 744,-.
Na ons protest ontvingen wij als reactie dat Bulthaup en CVT menen dat het geen productiefout is. Op de vraag waarom in de offerte 4 items zijn vermeld i.p.v. 3 wordt door CVT niet ingegaan.
Inmiddels heeft de rand van nog een lade losgelaten. Wij vragen ons af waar dit eindigt.
Het valt ons op dat het deuren en laden betreft naast apparaten die warm worden. Kan het zijn dat door de grotere uitzetting van het metaal t.o.v. het overige materiaal de lijm loslaat?
Hoe dan ook, wij zijn van mening dat deze Bulthaupkeuken niet na 10 jaar uit elkaar hoort te vallen en menen een correcte, duurzame oplossing te mogen verwachten.

Wij vinden dat Cvt keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!