Klacht CVTotaal: CVTotaal repareert een ondeugdelijk geïnstalleerd rookgaskanaal niet.
Details
Klacht
Op 27-10-2020 een verwarmingsketel met toebehoren en installatie gekocht bij CVTotaal.Op 28-11-2020 vond de installatie plaats door onervaren en onbekwame "monteurs".
Het resultaat van die dag: waterlekkage op zolder en begane grond, gasmeter moest vervangen worden door Essent, de nieuwe ketel overleefde de installatie niet en werd dezelfde dag vervangen en het rookgaskanaal werd ondeugdelijk aangelegd.
Het niet deugen van het rookgaskanaal werd pas in januari 2021 ontdekt door een technische kennis van ons.
Op 20-01-2021 foto's hiervan gestuurd naar CVTotaal die het eens waren met de klacht en toezegde zsm een installateur te sturen.
Diverse afspraken voor reparatie worden (zonder enig bericht) niet nagekomen.
CVTotaal zegde toe nu een andere betrouwbare en wel bekwame installateur te sturen.
16-02 en 24-02 nogmaals een mail naar CVTotaal gestuurd maar weer geen enkele reactie.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar.
Het rookgaskanaal is nog steeds niet gerepareerd en wij vrezen voor mogelijke vergiftiging indien de rookgassen niet goed worden afgevoerd.
Gewenste oplossing
Op korte termijn het rookgaskanaal repareren door ervaren en bekwame monteurs.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.