Klacht CVTotaal: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 547584
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Airco gekocht. Twee hele dagen getracht de electra aan te sluiten.
Zelf maar contact gezocht met cv totaal. Oh zat de verkeerde gebruiksaanwijzing bij de airco!!!! Met de juiste gebruiksaanwijzing was na 3 minuten de airco aangesloten.
Was van plan om een tweede airco aan te schaffen. Kreeg ik 15 euro?????? Korting!!!! Twee dagen lekker bezig geweest en dan 15 euro korting op een tweede airco!!! Ik bestel de tweede en derde airco wel ergens anders.

Gewenste oplossing

Geen idee
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    CVTotaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kroeb,
    Wat vervelend dat de installatie van uw airco niet goed wilde lukken. Vanuit de fabriek blijkt de verkeerde handleiding te zijn bijgesloten. Wij hebben u bij eerste gelegenheid direct de juiste handleiding toegestuurd. Gelukkig was het toen snel opgelost. Onze oprechte excuses voor het ongemak. De fabrikant is inmiddels gevraagd de juiste handleiding bij te voegen.
    Wij hopen dat u ondanks alle problemen toch veel plezier zult hebben van uw nieuwe airco.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CVTotaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen