Klacht CVTotaal: willen geen service verlenen aan een defecte klokthermostaat

JcJ

het betreft mijn defect melding van mijn thermostaatklok als volgt: op 16 mei 2018 kochten wij HR gaswandketel Tzerra M bij u samen met de Remeha Isense klokthermostaat.
Nu is de thermostaat deze zomer niet aangeraakt omdat het warm weer was, maar nu wij hem zijn gaan gebruiken blijkt hij niet goed te werken. bij de handmatige bediening verschiet hij steeds enkele graden te ver of hij werkt helemaal niet als er aan de bedieningsknop gedraaid wordt. via wifi werkt hij wel dus kennelijk werkt de draaiknop onjuist.
Hierna meerdere malen mailcontact over het feit dat ik de nieuwe thermostaat niet zelf wil monteren omdat dit een fabrieksfout is en ik dus een monteur verwacht om de montage te doen. Na enig mailverkeer werd door een medewerker van cv totaal toegezegd dat er een monteur zou komen om de thermostaat te monteren. Nu krijg ik toch een nieuwe thermostaatklok toegestuurd zonder dat de monteur er is. Ik ga deze niet zelf monteren omdat er ook een onderdeel bijzit die bij of aan de cv ketel gemonteerd moet worden waardoor ik de garantievoorwaarden zou overtreden. Ik verzoek u dus om binnen afzienbare tijd een monteur contact met ons op te laten nemen om de klok te monteren.

een monteur die de klokthermostaat komt monteren en afstellen

CVTotaal
    Zoals besproken zojuist gaat u mij foto's sturen van de huidige thermostaat en ontvangst kastje. Wij zorgen dat er een monteur langs komt om het op te lossen.
    JcJ
    Vandaag mail teruggekregen van CVtotaal. Onvriendelijk en minderwaardig mailtje waaruit bleek dat bij cvtotaal administratief een groot aantal dingen niet klopt. Men was na enkele mail ook al mijn eerdere klacht kwijt over de klokthermostaat en nu willen ze beweren dat ik een duurdere thermostaat kreeg bij de montage van de thermostaat dan waar ik recht op zou hebben. Ik heb echter een bon van cvtotaal waaruit blijkt dat ik betaalde voor de klokthermostaat Etwist. Mail van cvtotaal:
    Goedemiddag,
    Ik zie dat u een slimme thermostaat heeft gekregen ipv een isense standaard klokthermostaat. U heeft dus ook al een nieuwe gekregen alleen moet deze nog worden gemonteerd. Eigenlijk zou ik dan moeten zeggen dat we wel een monteur kunnen sturen maar dat we dan wel een isense gaan leveren en monteren en de slimme thermostaat terug moet. Ik kan ook de slimme thermostaat monteren maar dan zou u het verschil eigenlijk bij moeten betalen.
    Nu willen wij zeker niet moeilijk doen maar zou u het willen proberen en als het niet lukt dat we dan een monteur sturen? We kunnen aan de telefoon ook best al goed ondersteuning geven en u hoeft alleen het oude kastje de van de achterplaat te klikken en de nieuwe er weer op te klikken. Daarna zullen we de nieuwe thermostaat aan moeten meklden op de ontvanger en hier kunnen we aan de telefoon goed bij helpen.
    Mvg,
    Sander Steegstra
    CVTotaal
    U gaf aan een isense te hebben besteld en stuurde foto's van een etwist vandaar de verwarring. Zoals afgesproken gaan we zsm een monteur bij u langs sturen.

Ook een klacht indienen over CVTotaal?