Klacht Cyclus: Knoeien met Chip die op de containers staat geplakt

klachtencompas

Cyclus is een afvalbedrijf die door een aantal gemeenten in Midden Holland aangesteld als afvalophaaldienst.
Deze Cyclus probeert zich op de markt te ontwikkelen. Maar de diskundigheid en kenis van zaken zit bij dit bedrijf nog in kinderenschoenen. dat betekent dat Cyclus te hoog wil klimmen, terwijl dat de trap te hoog is.
Met dit bedrijf heb ik zowel in 2014 als in 2015 meedere malen misverstanden gehad. Het bedrijf lanceerde in 2014 een zogenoemde Chip. Een soort Barcode die op de minicontainers zijn geplakt. Op basis daarvan wil Cyclus nagaan of er een container is aangemeld bij het bedrij of niet. Maar die barcode is van papier die vatbaar is voor natigheid en beschadiging.
Mijn container, maar ook waren andere containers werden vaank leeggemaakt. Maar enkele keren raakt die barcode vermeodelijk door regen of beschadiging totaal beschadigd en daardoor laten het personeel de containers staan.

Barcode vervagen door magnetisch Chip

Cyclus is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Cyclus?