Klacht Cyclus: PapierContainer is niet geleegd

Klachtnummer
# 519270
Gebruiker
Winter2021
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Papiercontainer is niet geleegd op dinsdag, ivm extreem winters weer.
Grijze container is de dag erna wel geleegd op woensdag., 10 feb.
Net gebeld, antwoord over 2 weken bent u aan de beurt, breng het anders naar de afvalcontainers in de buurt of zelf even naar de cyclus. De grote containers in de buurt zitten ook vol.
Ik wil het niet opsparen voor nog een keer 2 weken en anders gaan we voor deze keer ook niet betalen , lijkt mij.
Extreem weer? Ik werk in de zorg en moet ook naar cliënten! Code rood of niet
Dus het lijkt mij dat u morgenochtend de container leegt.
Container wordt aangeboden aan de Scheltemastraat, achterin bij de parkeerplaats.
MVG

De oplossing

Ik zou het toch heel fijn vinden dat de papiercontainer geleegd werd en of de grote containers in de buurt. Nu kunnen we niets kwijt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cyclus is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cyclus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen