Opgelost door Cyclus: Schadeafhandeling Cyclus uitermate slordig en laks!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 315102
Gebruiker
Willem C.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19-06 stuurde ik een bericht dat Cyclus schade aan mijn tuinhek heeft gemaakt. Op 02-07 kirijg ik een antwoord dat Cyclus de schade niet aanvaard want volgens de chauffeur/chauffeuse had zij/hij geen schade gereden. Diezelfde dag antwoord ik dat mijn buurman van mening is dat de schade aan mijn tuinhek wel degelijk door Cyclus is ontstaan.
De volgende dag krijg ik een reactie dat ik de verklaring van mijn buurman kan opsturen naar de schade afdeling van Cyclus. Dat doe ik op 5 juli 2018.
Op 19 juli 2018 stuur ik een vriendelijke herinnering.
Tot op heden 29 juli 2018 is het doodstil gebleven aan de kant van Cyclus Herstel van de schade is, inclusief herstel schilderwerk, hek was in het voorjaar geschilderd, rond de 150,00 euro.

De oplossing

Als oplossing verwacht ik dat de Cyclus erkend dat zij de schade hebben veroorzaakt. Dat zij het schadebedrag voor hun rekening nemen en dat zij excuses aanbieden voor de trage reacties op mijn mails.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cyclus is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem C.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schadevergoeding maar zonder verdere communicatie. Cyclus heeft hun verzekeraar opdracht gegeven om mij een bedrag uit te keren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Cyclus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen