Opgelost door Cyclus: Schadeafhandeling Cyclus uitermate slordig en laks!

content Opgelost
Willem C.

Op 19-06 stuurde ik een bericht dat Cyclus schade aan mijn tuinhek heeft gemaakt. Op 02-07 kirijg ik een antwoord dat Cyclus de schade niet aanvaard want volgens de chauffeur/chauffeuse had zij/hij geen schade gereden. Diezelfde dag antwoord ik dat mijn buurman van mening is dat de schade aan mijn tuinhek wel degelijk door Cyclus is ontstaan.
De volgende dag krijg ik een reactie dat ik de verklaring van mijn buurman kan opsturen naar de schade afdeling van Cyclus. Dat doe ik op 5 juli 2018.
Op 19 juli 2018 stuur ik een vriendelijke herinnering.
Tot op heden 29 juli 2018 is het doodstil gebleven aan de kant van Cyclus Herstel van de schade is, inclusief herstel schilderwerk, hek was in het voorjaar geschilderd, rond de 150,00 euro.

Als oplossing verwacht ik dat de Cyclus erkend dat zij de schade hebben veroorzaakt. Dat zij het schadebedrag voor hun rekening nemen en dat zij excuses aanbieden voor de trage reacties op mijn mails.

Cyclus is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Willem C.
Schadevergoeding maar zonder verdere communicatie. Cyclus heeft hun verzekeraar opdracht gegeven om mij een bedrag uit te keren.

Ook een klacht indienen over Cyclus?