Opgelost door CYMTV: GEEN SERVICE

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102573
Gebruiker
Jaczom
Datum
3 reacties

Details

Klacht

RUIM ANDERHALF JAAR GELEDEN EEN PLUGGY BIJ HEB GEKOCHT DIE HET NOOIT GOED DEED. DIT ONDANKS UPGRADES ETC. TELKENS ZEI MEN DAT HET GOED WAS EN DUS NIET. EEN MAAND GELEDEN EINDELIJK EEN NIEUWE GEKREGEN DIE HET AANVANKELIJK WEL GOED DEED MAAR NU BEPAALDE FUNCTIES (WEERT) NIET GOED UITVOERT. AFGELOPEN WEKEN DIVERSE KEREN TELEFONISCH EN PER EMAIL CONTACT GEHAD (O.A. OVER CHANNEL STORE). ECHTER ONDANKS AUTOMATISCHE TOEZEGGINGEN PER EMAIL GEEN ENKEL ANTWOORD. OOK NIET NA REMINEDERS. KORTOM MEN NEGEERT ELKE VORM VAN EEN KLACHT.

Gewenste oplossing

ALERT EN GOED ADVIES OM ALLES ALSNOG GOED TE LATEN FUNCTIONEREN OF ANDERS ALSNOG HET GELD (RUIM 100 EURO) TERUG
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    CYMTV
    Datum
    Inmiddels is de klacht beantwoordt via ons ticket-systeem, eventuele problemen met Dhr. Zoms product zullen worden opgelost.
  2. Auteur
    Jaczom
    Datum
    Men heeft nu alsnog snel gereageerd en ik heb de gevraagde info aan hen gemaald. Nu maar weer afwachten.
  3. Auteur
    Jaczom
    Datum
    Alles lijkt nu zeer snel te zijn opgelost. Ik schrijf nu nog bewust 'lijkt' omdat de nabije toekomst moet uitwijzen of alles definitief goed verloopt. Maar tot nu toe snelle en duidelijke antwoorden!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CYMTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen