Opgelost door CYMTV: GEEN SERVICE
Details
Klacht
RUIM ANDERHALF JAAR GELEDEN EEN PLUGGY BIJ HEB GEKOCHT DIE HET NOOIT GOED DEED. DIT ONDANKS UPGRADES ETC. TELKENS ZEI MEN DAT HET GOED WAS EN DUS NIET. EEN MAAND GELEDEN EINDELIJK EEN NIEUWE GEKREGEN DIE HET AANVANKELIJK WEL GOED DEED MAAR NU BEPAALDE FUNCTIES (WEERT) NIET GOED UITVOERT. AFGELOPEN WEKEN DIVERSE KEREN TELEFONISCH EN PER EMAIL CONTACT GEHAD (O.A. OVER CHANNEL STORE). ECHTER ONDANKS AUTOMATISCHE TOEZEGGINGEN PER EMAIL GEEN ENKEL ANTWOORD. OOK NIET NA REMINEDERS. KORTOM MEN NEGEERT ELKE VORM VAN EEN KLACHT.Gewenste oplossing
ALERT EN GOED ADVIES OM ALLES ALSNOG GOED TE LATEN FUNCTIONEREN OF ANDERS ALSNOG HET GELD (RUIM 100 EURO) TERUG- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.