Opgelost door CZ Zorgverzekeraar: Aanvullende verzekering herstellen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 664260
Gebruiker
BozeKlant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Aanvullende verzekering wordt stopgezet ivm een openstaande premie terwijl ik ALLES betaald heb. Ik heb een betalingsregeling, maar nu opeens moet ik alles in 1x betaald wat onmogelijk is. IK ZIT IN EEN ZWANGERSCHAP.

Ik heb gebeld. Ik moest het op de mail zetten om het te herstellen. Nu word ik genaaid waar ik zelfs bijsta. Vreselijk bedrijf! Dat ik hier sinds mijn geboorte zit. Zodra het kan ben ik weg !

Gewenste oplossing

Herstellen van de aanvullende verzekering!!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    CZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Beste mevrouw,

    Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega’s van team Klachten en Geschillen. Zij nemen binnen zo snel als mogelijk hierover contact met je op.

    Groet,
    Pieter
    Medewerker Klant Contact Centrum
    CZ
  2. Auteur
    CZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Beste,

    Er is vandaag telefonisch contact geweest en de klacht is besproken en door de geboden oplossing nu afgehandeld. Daarom is besloten om de aanvullende verzekering per 1 juli 2023 te herstellen en een nieuwe betaalafspraak te maken. Hiermee is de klacht volgens u voldoende opgelost. U krijgt per e-mail een bevestiging van dit telefoongesprek gestuurd.

    Groet ,
    Petra
    Medewerker Social CZ

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CZ Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen