Opgelost door CZ Zorgverzekeraar: Decalaratie waar ik wel voor verzekerd ben wordt niet vergoed.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 650954
Gebruiker
K. de Jong
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn declaratie wordt niet vergoed terwijl ik er wel voor verzekerd ben. Al 3 keer ingediend en 2 keer gebeld. Het gaat om de pil en ben aanvullend verzekerk bij CZ Direct, pakket 3. Het bedrijf is ook erg slecht bereikbaar.

Gewenste oplossing

Graag declaratie uitbetalen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    CZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Beste mevrouw de Jong,

    Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega's van team Klachten en Geschillen.
    Zij nemen hierover contact met je op.

    Groet,

    Julia
    Medewerker Klant Contact Centrum CZ
  2. Auteur
    K. de Jong
    Datum
    Beste Julia,

    Er is nog geen contact met mij opgenomen.

    Mvg
  3. Auteur
    CZ Zorgverzekeraar
    Datum
    Beste mevrouw de Jong,

    Vanwege de enorme werkvoorraad duurt het langer voordat je een reactie ontvangt. Ik kan dit helaas niet bespoedigen. Sorry! We handelen ontvangen klachten af op volgorde van ontvangst. Ik kan je alleen vragen om onze reactie af te wachten. We doen ons best om hier zo snel mogelijk op te reageren.

    Groet,

    Petra
    Medewerker Klant Contact Centrum CZ

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CZ Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen