Opgelost door CZ Zorgverzekeraar: onduidelijkheid over eigen bijdrage
Details
Klacht
Ik word niet goed van jullie! Dit is nu alweer de zoveelste klacht.Krijg ik een mail: er is een nieuw bericht. Heb viermaal ingelogd en kreeg drie keer te horen dat de boel verlopen was(na twee seconden). Ondertussen heb ik nog steeds geen berichten kunnen lezen.
't Ging weer eens om de eigen bijdrage. Ik heb onlangs 320 euro betaald(ik weet 't inmiddels,een van mijn medicijnen wordt niet vergoed. Ben van plan een vervanging te vragen aan de cardioloog).
Want 't is van de zotte hoeveel ik voor dit medicijn moet betalen t.o.v. mijn andere medicijnen.
Maar ik zag op uw site,toen 't net even wel lukte, dat de 385 euro bereikt zijn. Waaraan in 'shemelsnaam? Waar is de rest aan opgegaan? Want daar krijg ik geen enkele duidelijkheid over. Als ik al ieder jaar zoveel moet betalen wil ik tenminste weten waarvoor.
Een en al ondoorzichtigheid! En dat van je zorgverzekeraar! Ik wil specificaties zien,DUIDELIJKE specificaties. Ik heb nou werkelijk 't gevoel dat ik maar wat in 't duister tast of dat jullie me bedonderen.
En dan krijg ik straks natuurlijk weer,nadat de eigen bijdrage is bereikt,jawel hoor, 't eigen risico! Ook weer allemaal onduidelijk!
Zoveel artsen bezoek ik nu ook weer niet......Ik begrijp 't allemaal niet. En jullie doen niets om 't helderder te maken. Nogmaals,dat is dan je zorgverzekeraar. Maar is vrees niet v oor lang meer..............
O.k. ik maak contact via deze manier. Maar kan niet anders. Een mail sturen gaat niet.(In deze tijd...)
En heb geen zin om te bellen en ik weet niet hoelang aan de telefoon te hangen. Dan kost 't me nog meer geld...
Gewenste oplossing
Duidelijkheid over waar m'n eigen bijdrage naartoe is gegaan. Fatsoenlijke specificaties dus.Fatsoenlijk kunnen inloggen en niet na twee seconden te horen krijgen dat de boel is verlopen.
Contact kunnen maken via mail.
Algeheel meer klantvriendelijk.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.