Klacht CZZorgverzekeraar: Nederlandse normen en waarden

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 466067
Gebruiker
ABC25
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je belt met CZ moet je in een keuze menu Nederlands ingeven. Nederlands hoort gewoon gehanteerd te worden, alle andere talen kunnen in een keuze menu.

De oplossing

Ik zou willen dat CZ erkent dat het een Nederlands bedrijf is en de meeste mensen Nederlands praten. Er is ook geen toets voor Fries of ander dialect.

1 reactie

  1. Auteur
    CZZorgverzekeraar
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Barreveld,

    Wij hebben vandaag een terugkoppeling ontvangen van onze afdeling Klachten en Geschillen waarin zij aangeven dat zij onderstaande hebben besproken.

    We hebben veel Engelstalige klanten. We willen ook de Engelstalige klanten goed te woord staan. Niet iedereen spreekt even goed Engels. Doordat de klant in het menu kan kiezen voor Engels, komt hij/zij bij een klantenadviseur terecht die goed Engels spreekt.

    Groet,
    Ikram
    Medewerker Webcareteam
    CZ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ABC25
Datum
Uiteindelijke oplossing
CZ gaat kijken of ze Nederlands standaard kunnen houden en Engels in een keuze, zodat Nederlands geen Keuze meer is. Het is een proef zeiden ze. We moeten het afwachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CZZorgverzekeraar?