Klacht CZZorgverzekeraar: Trekt partij voor de zorgverlener doordat die mag afwijken van het normale aanvraag en uitleg

sad Niet opgelost
Gebruiker1562516832

CZ zorgt voor problemen door zorgverleners een vrijbrief te geven voor een behandeling zonder aanvragen. Door dit komt de cliënt in kosten die niet in aanmerking komen voor een aanvullende verzekering mits gedaan door de aangewezen zorgverlener van CZ. Een vrije keuze tandarts is opeens niet meer mogelijk door dat zij een aangewezen tandarts hier de volmacht voor geven. Aanvragen ook niet meer daar die tandarts kan doen wat die zelf bepaalt Kom je daar te laat achter kun je zelf betalen omdat er niks is aangevraagd. En goedgekeurd. Verontrustend dat dit van te voren niet verteld word zeker omdat dit zo niet hoort.

Dit wil ik niet meer meemaken wil van te voren een begroting en de keuze willen maken of ik hier in mee wil gaan. Die heb ik niet gehad doordat er niks is aangevragen.

CZZorgverzekeraar
    Beste M.G.H. Voets. Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega’s van team Klachten en Geschillen. Zij nemen binnen vijf werkdagen hierover contact met je op. Groet Anita Medewerker Webcare team CZ
    CZZorgverzekeraar

Gebruiker1562516832
In gesprek gaan met de desbetreffende zorgverlener. CZ doet niets hierin want daar zijn zij niet voor.

Ook een klacht indienen over CZZorgverzekeraar?