Klacht D-reizen: Bij ophalen van de tickets vertrek 10 uur later en andere aanvlieg luchthaven....ons probleem!
Details
Klacht
Bij het ophalen van de tickets gisteren op 02 september blijkt dat de vliegtijd en de aanvlieg luchthaven is veranderd zonder dat wij daarvan op de hoogte waren gesteld. Op 14 juni j.l. hebben wij een reis geboekt naar Marmaris met vertrek op 05 september om 7.15u voor 14 dagen en landen op Bodrum Milas. Tussentijds is dat veranderd naar 10 dagen met nog steeds dezelfde vertrektijd en nog steeds landen op Bodrum Milas. De terug vlucht zou anders kunnen worden, dat is logisch want er is een andere vertrek datum vanuit Marmaris ontstaan omdat het nu ging om 10 dagen en niet meer om 14 dagen. Bij et ophalen van de tickets die waren afgedrukt op 27 augustus j.l staat ineens dat de aanvlieg luchthaven Dalaman zou zijn en dat we 10 uur later dus om 17.00 zullen vertrekken vanaf Schiphol. Volgens het meisje van D-Reizen kan niemand hier iets meer aan doen omdat de tijd tekort is om nog maar iets te veranderen. ONS PROBLEEM. Zij kunnen niets meer doen!Gewenste oplossing
Omdat er een hele dag verloren gaat wat betreft de All Inclusive formule en wij niet tijdig op de hoogte zijn gesteld over de veranderde vertrektijd 10 uur later en andere aanvlieghaven terwijl dat toch al bekend moet zijn geweest bij D-Reizen, (Tickets zijn afgedrukt op 27 augustus j.l. en door mij opgehaald op 02 september j.l) had Corendon nog iets kunnen veranderen, helaas gaat dat nu niet meer omdat de tijd tekort is. Heel graag willen wij een compensatie voor een verloren dag waarvoor wij nu dubbel moeten betalen voor eten en drinken en een dag minder vakantie!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.