Klacht D-reizen: D-reizen wijst alle klachten af van een bij hun geboekt hotel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254717
Gebruiker
H. Brakele
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Hotel geboekt bij D reizen die vlak voor vertrek niet meer beschikbaar bleek te zijn. Toen is er slechts 1 alternatief aangeboden wat gelijkwaardig zou moeten zijn. Geaccepteerd vanwege de al geboekte vliegtickets. Bleek een waardeloos hotel te zijn! Druk me zacht uit....
Tijdens het verblijf meteen al een aantal klachten doorgegeven maar ze schuiven alles af op Floowtravel waar ze blijkbaar de accomodatie bij ondergeboekt hebben. Floowtravel schuift ook alles af! Heb een A4 vol serieuze klachten!
Ik verwacht echt niet mn volledige reissom terug maar op z'n minst excuses en een leuke compensatie.

Gewenste oplossing

Excuses, compensatie in vorm van geld terug, tegoedbon of een alternatieve zonvakantie buiten het hoogseizoen
Geboden oplossing
Helemaal niks! Het is mn eigen vakantie geweest en alleen omdat het op mn vriend z'n naam geboekt is kan ik niet reageren?!?! Menig mail is al naar D-reizen gestuurd en ze gaan er gewoon niet op in. Nu ik dit openbaar plaats willen ze ook weer dat er een mail gestuurd gaat worden. Heb het vermoeden dat ik daar ook geen probleemoplossende reactie op ga krijgen.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Goedemiddag familie Brakele, hartelijk dank voor het sturen van jullie ervaring. Allereerst ontzettend vervelend dat jullie boeking zo is verlopen. Ik ga graag voor je onderzoeken wat er mis is gegaan. Ik kan op basis van dit adres en telefoonnummer de boeking niet vinden. Zou je mij het e-mail adres en postcode, huisnummer kunnen sturen waarop de boeking gemaakt is? Dan kan ik de boeking erbij zoeken.

    Ik hoor het graag! Fijne middag.

    Hartelijke groet,

    Joris
    Team Webcare D-reizen
  2. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Goedemiddag meneer Brakele,

    Zoals zojuist telefonisch besproken kunnen wij alleen een klacht in behandeling nemen wanneer deze door de hoofdboeker van de reis is gestuurd. Uiteraard kan de hoofdboeker altijd contact met ons opnemen.

    Voor nu wens ik je een prettige middag.

    Met vriendelijke groet,

    Joris
    Team Webcare D-reizen
  3. Auteur
    H. Brakele
    Datum
    Het gaat om #5665035 geboekt bij Claudia Sapienza D-reizen te Heerhugowaard. Vanwege inlogproblemen met een nieuw account bij klachtenkompas heb ik de inlog gegevens van mijn vader gebruikt (op advies van klachtenkompas)
  4. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Brakele,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb contact opgenomen met de vakantiewinkel in Heerhugowaard, maar u bent ook niet de hoofdboeker van de reis. Zoals mijn collega Joris eerder aangegeven heeft, kan alleen de hoofdboeker de klacht indienen. Meneer kan een email met zijn klacht sturen naar info@d-reizen.nl of bellen naar 072-7201572 (winkel Heerhugowaard).

    Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Charlotte
    D-reizen – Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over D-reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen