Klacht D-reizen: De gehele dag geen zon op terras.

vakantiezon

Vakantie geboekt in Portugal.
Tijdens de vakantie aldaar de gehele dag geen zon op het terras.
Andere mensen zitten lekker in de zon en hebben evenveel betaald.
Bij het boeken is er niets verteld over de mogelijkheid dat we geen zon zouden kunnen krijgen
i,v,m, de ligging.
Neckermann/D reizen schuift de zaak af naar de balie van de appartementen.

compensatie van minder genoten vakantie.
Zo hoef ik niet naar Portugal

D-reizen
    Geachte heer Teurlings,U geeft aan tijdens uw vakantie in Portugal geen zon te hebben gehad op uw terras.
    Wij betreuren het dat de ligging van uw terras niet naar wens was. Wij zijn blij dat u na 5 dagen een ander appartement heeft gekregen waar u alsnog een gedeelte van de dag heeft kunnen genieten van de zon. Op 4 oktober 2013 heeft u een klacht bij ons ingediend welke wij hebben voorgelegd aan de reisorganisator Neckermann Reizen.
    Neckermann Reizen geeft aan dat de appartementen verspreid liggen over het terrein. Er kan een keuze worden gemaakt worden voor een standaard 2 kamerappartement of een 2 kamerappartement met zwembad- of rivierzicht. Er bestaat echter geen mogelijkheid een appartement te boeken aan de zonzijde.Daar Neckermann u deze garantie niet heeft gegeven, hebben zij uw klacht afgewezen en bieden zij u geen vergoeding aan.Wij kunnen ons verenigen met de reactie Neckermann.Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Jolanda
    D-reizen Webcare
    vakantiezon
    Bij het boeken had men moeten vertellen dat ik mogelijk een appartement zou kunnen krijgen waar de hele dag geen zon zou komen.
    Met die wetenschap had ik een andere vakantie geboekt.
    D-reizen
    Wij betreuren het dat u ons verantwoordelijk houdt. Wij raden u aan om bij uw toekomstige boeking uw wens kenbaar te maken. Zowel D-Reizen als Neckermann reizen kunnen een preferentie doorgeven aan de accommodatie verschaffer. Preferenties zijn voorkeuren en kunnen wij niet garanderen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Antsje Huitema
    D-Reizen Webcare
    vakantiezon
    Uw laatste reactie slaat niet op de vakantie die ik heb gehad.
    Redelijkerwijs mag ik van een zon vakantie verwachten dat ik zon op het terras heb anders boek ik niet naar Portugal.
    Wij willen een compensatie.
    De grote hiervan is in onderling overleg.
    Wij zijn anders genoodzaakt een reactie te plaatsen op de site van de appartementen.
    Face book zetten wij onze klacht of wij overwegen stekeligheden van de consumnetenbond.
    Hopend op een gunstige reactie Uwerzijds.