Opgelost door D-reizen: Door een fout van mederwerker verkeerde reis geboekt en moet nu annulerings-kosten betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59595
Gebruiker
jbmrs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We zijn bij D reizen Leeuwarden geweest 19-04-2014 ( heb daar al 6x eerder geboekt).
zouden 03-05-2014 een aanbetaling doen van 15%.
Kreeg op maandag 28-04-2014 een mail met het verzoen deze retour te doen en zo de reis te bevestigen er zat een bijlage bij de mail maar die heb ik niet ingezien .(er stond in de mail niet dat er een bijlage bij zat om die in te kijken)
Nu hebben we het aan de balie van het reis bureau alleen maar gehad over 15 dagen nooit over 8 dagen dat bevestigd ook de medewerker van het reis bureau en ook dat het haar fout is .
Nu stond er in de bijlage een reis van 8 dagen ipv 15 dagen heb de mail retour gedaan.
Toen we de aanbetaling kwamen doen bleek het dus om een reis van 8 dagen ipv 15 dagen te gaan. de medewerken zou via hoofd kantoor een korting voor ons regelen maar het werd dus 350 euro bijbetalen annulerings- kosten.
En de medewerker heeft bekend dat het haar fout is heb ook gezegd dat ik niet 350 ga betalen wil desnoods de helft.

De oplossing

Had aangeboden om de helft van 350 te betalen ma kwam s'avonds thuis en dacht heb eigenlijk niks fout gedaan dus waarom moet ik betalen .
De medewerker heeft haar fout bekend tegen mij en me maat meerdere keren en ze zou voor ons een korting regelen op de goeie reis van 15 dagen maar geen korting daar is nooit meer over gesproken .

2 reacties

  1. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Vandaag met de heer Beimers gesproken. Is waarschijnlijk toch ergens miscommunicatie geweest. In de aantekeningen van de medewerkster en op de voorlopige reservering bij Neckermann stond een reis voor 8 dagen. Op het boekingsformulier staat ook een reis voor 8 dagen en deze is per mail (weliswaar zonder dit formulier te openen) akkoord gegeven door de heer Beimers. De reis van 8 dagen is geannuleerd en wij hebben aangeboden de annuleringskosten van € 312 te delen vanwege de miscommunicatie. Dhr. Beimers gaat hier nu toch mee akkoord.
    Klantenservice D-reizen, Caroline Thomas
  2. Auteur
    jbmrs
    Datum
    het enige wat ik fout heb gedaan is de bijlage in de mail niet open en lezen .
    De medewerker van d reizen Leeuwarden nam eerst de schuld op zich ma nu dus niet meer helemaal tegen ons zei ze dat we het alleen maar over 15 dagen hadden gehad maar daar is ze nu van terug gekomen .
    Dus kom je er niet goed meer uit en betaal die helft van de kosten wel en boek nooit meer een reis bij d reizen .
    Maar de klacht op zich is wel goed en snel afgehandeld door d reizen .Alleen het resultaat is niet .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jbmrs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over D-reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen