Opgelost door D-reizen: Door een fout van mederwerker verkeerde reis geboekt en moet nu annulerings-kosten betalen.
Details
Klacht
We zijn bij D reizen Leeuwarden geweest 19-04-2014 ( heb daar al 6x eerder geboekt).zouden 03-05-2014 een aanbetaling doen van 15%.
Kreeg op maandag 28-04-2014 een mail met het verzoen deze retour te doen en zo de reis te bevestigen er zat een bijlage bij de mail maar die heb ik niet ingezien .(er stond in de mail niet dat er een bijlage bij zat om die in te kijken)
Nu hebben we het aan de balie van het reis bureau alleen maar gehad over 15 dagen nooit over 8 dagen dat bevestigd ook de medewerker van het reis bureau en ook dat het haar fout is .
Nu stond er in de bijlage een reis van 8 dagen ipv 15 dagen heb de mail retour gedaan.
Toen we de aanbetaling kwamen doen bleek het dus om een reis van 8 dagen ipv 15 dagen te gaan. de medewerken zou via hoofd kantoor een korting voor ons regelen maar het werd dus 350 euro bijbetalen annulerings- kosten.
En de medewerker heeft bekend dat het haar fout is heb ook gezegd dat ik niet 350 ga betalen wil desnoods de helft.
Gewenste oplossing
Had aangeboden om de helft van 350 te betalen ma kwam s'avonds thuis en dacht heb eigenlijk niks fout gedaan dus waarom moet ik betalen .De medewerker heeft haar fout bekend tegen mij en me maat meerdere keren en ze zou voor ons een korting regelen op de goeie reis van 15 dagen maar geen korting daar is nooit meer over gesproken .
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.