Klacht D-reizen: Kosten geannuleerde reis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 499403
Gebruiker
K.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Net als ieder ander wacht ik al enige tijd op mijn geld teruggave van eerst omgeboekte en daarna geannuleerde vluchten. Easyjet heeft de terugbetaling van naamswijziging en kosten voor de stoelen op 30 augustus 2020 van mijn medepassagier op de creditcard voldaan.

Echter de vluchten zelf a 321 euro in totaal houdt D-reizen nog steeds vast, al 13 weken lang. Ze blijven volhouden dat het de procedures zijn, de procedures die zij zichzelf hebben gesteld en deze niet voldoet en onjuist is waardoor de klant de dupe is.

Onklantvriendelijk als je het mij vraagt. Ik verwacht dan ook voor 12 december dat het geld gestort is en jullie voldoen aan de eigen gestelde procedures.

Met vriendelijke groet,
Kelly Kooren

De oplossing

Beste D-reizen,
Zo spoedig mogelijk de betaling in gang zetten en voldoen.

Gegevens, boekingsnummer en alle andere informatie bezitten jullie. Actie!

1 reactie

  1. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kelly, geachte mevrouw Kooren,

    bedankt voor je reactie. We zijn in deze uitzonderlijke Corona situatie terecht gekomen. Door het grote aantal restituties dat gecontroleerd en uitgevoerd moet worden, duurt dit helaas veel langer dan je van ons gewend bent. Ik begrijp dat het vervelend voor je is en dat je graag je geld terug wilt ontvangen. Ik heb een bericht gestuurd naar de winkel in Hoofddorp. Ik heb hen gevraagd om contact op te nemen.

    Groet,
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste webcare team, "We zijn in deze uitzonderlijke Corona situatie terecht gekomen" Allereerst is het absurd dat D-reizen zich achter deze uitzonderlijke situatie schuil blijft houden. Onacceptabel voor de klant in deze, en met mij vele andere. Ten tweede "Door het grote aantal restituties dat gecontroleerd en uitgevoerd moet worden, duurt dit helaas veel langer dan je van ons gewend bent", en dus is ook in deze de klant de dupe van jullie falend systeem. Ten derde tonen jullie erg weinig begrip om de klanten te begrijpen. Dit resulteert zich dan ook in het niet proactief handen in communicatie met jullie klanten en of deze te behouden. Al met al zal je begrijpen dat ik echter geen boodschap heb aan alles wat je omschrijft en de klacht niet opgeloat is. Graag spoedig overgaan tot uitbetaling. Met vriendelijke groet, Kelly Kooren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over D-reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen