Klacht D-reizen: medewerker geeft verkeerde informatie en boekt ander hotel dan ze ons vertelde.

saad

Augustus dit jaar hebben wij een reis geboekt naar mexico playa del carma. Vertrek op 30 november 2013. Wij zijn deze week tot de ontdekking gekomen dat de medewerker van de d-reis winkel in Rotterdam . We hadden een heel lijst aan hotels en vergelijkingen. Hotel Riu Tequila zou het meest bij onze wensen passen. op onze reisbevestiging staat hotel Riu Lupita.!?Toen wij alles snel hadden aanbetaald omdat we er al zo lang hebben gezeten. Heb ik een handtekening gezet op de bevestiging, maar had wel verwacht dat wij in het hotel zouden zitten waar we mee akkoord waren gegaan. Een uur later werden wij gebelt door dreizen. Sorry het hotel ligt niet aan hetvstrand zoals belooft. Maar er was wel een shutle bus. Op de resibevestiging staat ook dat wij pas 1 dec. Kunnen inchecken maar wij komen 30 nov. Om 14.30 aan? Wij hebben op de corendon site gekeken naar de review van Riu Lupita 9 van de 10 klagen over hygiene en geen riu waardig. En het hotel was aan verbouwing!

Wij hebben gevraagd aan dreizen een hotel wat Riu waardig is. De 3 fouten van deze medewerker wijst erop dat ze het niet goed heeft geregeld. De oplossing van Dreizen dat wij of 400 of 700 bijbetalen gaan wij niet mee akkoord.
Onze wens is zoals afgesproken was RIu Teguila daar hebben wij voor het volledige bedrag betaald! En geen extra kosten omdat zij fouten maakt. Anders een Riu waardig hotel in de omgeving!

D-reizen
    Wij hebben vandaag contact gehad met onze klant en deze klacht naar tevredenheid afgehandeld.D-reizen Webcare
    saad
    Dit klopt niet. Klant is niet tevreden. Wij krijgen de keus 264.50 bij te betalen anders in een hotel te zitten waar we niet voor hebben geboekt. Ik werd onder werktijd onder druk gezet. Dat wij 2 uur bedenktijd hadden. Ik was op werk en kreeg mijn vriendin niet telefonisch te pakken. Vervolgens heb ik gebeld weer met dreizen. We kregen de tijd tot uiterlijk half 5 . Mijnwerkgever heeft me erop aangesproken dat hij niet meer wenste dat ikelefonisch prive gesprekken heb op de werkvloer.
    saad
    Wij hebben dus maar ja gezegd. Omdat we niet anders kunnen.
    DREIZEN geeft aan dat we werkaantekeningen zijn van de boeking.Hier hebben we ze afgelopen dagen niet over gehoord. Nu ineens wel. Aantekeningen van augustus? Erg vreemd wat er allemaal bij dreizen beweert word. Wij willen naar riu teguila zonder extra kosten van 264.50!
    saad
    Wij hebben dus maar ja gezegd. Omdat we niet anders kunnen.
    saad
    Ik dankte inderdaad de medewerker die de moeite nam om erachter aan te gaan. Omdat gisteravond door de medewerker van dreizen winkel de telefoon op de haak werd gezet. Maar betekend niet dat we tevreden zijn met de druk die er vandaag werd uitgevoerd en het bedrag dat we uiteindelijk zelf moeten betalen!

Ook een klacht indienen over D-reizen?