Klacht D-reizen: Restitutie van tickets van Dreizen

Klachtnummer
# 535965
Gebruiker
M. Ho-Asjoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben onze losse tickets naar Curaçao in februari 2020 gekocht met vertrek december 2020. Toen wisten we nog niets van het bestaan van covid. We er zo ernaar uit gekeken en gespaard!!
Helaaas net voor vertrek in december 2020 werd er code oranje met de persconferentie gemeld. Alleen voor essentiële reizen. We hebben meer dan een netto inkomen aan geld bij Dreizen nog te goed. We hopen van u te vernemen

De oplossing

Dat we onze bedrag aan tickets terugkrijgen

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over D-reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen