Klacht D-reizen: Stedentrip Krakau met als hoofddoel bezoek Auschwitz

de Greef

We hebben via d-reizen in Tiel een reis geboekt.
We hebben als hoofddoel aangegeven graag een keer naar Auschwitz in Polen te gaan.
We zijn ze uitgekomen bij een trip naar Krakau in Polen. Van hieruit zullen we dan makkelijk met de taxi naar Auschwitz kunnen.

De kaarten van Auschwitz zullen ze volgens de adviseur het beste kunnen boeken in een straatje daar in Polen.

We kwamen erachter dat er dan geen kaarten voor Auschwitz beschikbaar zijn. Het hoofddoel van de reis is nu weg.

Behalve dat zijn er op dat moment de wereld jongerendagen waardoor Auschwitz is gesloten, de stad overvol is met een miljoen bezoekers en misschien nog wel het ergste; de overvolle stad met pelgrims.

Nu we contact op hebben genomen met het reisbureau helpen ze ons ook nog is van de wal in de sloot. De hele reis is verpest door verkeerd advies vanuit het reisbureau en ze willen er ook nog eens niets aan doen.

Wij zouden graag zien dat het reisbureau deze reis kosteloos annuleer. Wij zijn zeer ontevreden over de service en de klantvriendelijkheid die het reisbureau ons biedt. Er wordt absoluut niet meegedacht aan een oplossing en doen geen moeite om ons te helpen in deze situatie

D-reizen
    Beste heer de Greef

Zoals u vanavond besproken heeft met mijn collega Sonja, zullen wij uw aanstaande maandag aan het hoofdkantoor ter evaluatie voorleggen.
    Sonja zal hier maandag nog telefonisch contact over opnemen met u.

Vriendelijke groet

Carina van Overveld
    D-reizen Webcare
    de Greef
    hopelijk komt er dan een oplossing voor ons
    tot nu toe veel telefoontjes voor niets
    vriendelijke groet
    A de Greef
    de Greef
    De aangeboden omboeking (€ 1100 ) naar 3 januari komt bij ons niet uit en is niet de oplossing

de Greef

Ook een klacht indienen over D-reizen?