Klacht D-reizen: TUI heeft een verkeerde aankomstdatum doorgegeven aan ons hotel m.a.g. een zeer slechte ontvangst.

Gebruiker1550585379

Wij hebben via D-reizen een reis geboekt bij TUI, maar die laatste heeft een verkeerde aankomstdatum doorgegeven aan het hotel. Daar aangekomen kregen we een erg slechte ontvangst en hebben we urenlang in de lobby moeten wachten op een oplossing. Toen wij dit nadien bij TUI en D-reizen aankaartten, kostte het hen schijnbaar de nodige moeite hun fout toe te geven, en ze deden een suggestie voor een tegemoetkoming die wij ongepast vonden.

Wij willen een vergoeding voor het feit dat de eerste avond van onze reis - te wijten aan een laakbare fout van TUI - ons door de neus is geboord. Een die passend bij het serieus nemen van een gerechtigde klacht.

D-reizen
    Beste mevrouw da Costa Bondo,

Fijn dat u ons contact! Ik kan mij voorstellen dat dit een erg vervelende situatie voor jullie is geweest.
    Ik heb contact gehad met mijn collega's uit de desbetreffende winkel: zij vermelden mij er hard mee bezig te zijn! Zodra zij meer weten, nemen zij contact op met jullie.

Hopende hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd,

Kathy
    Gebruiker1550585379
    Bedankt voor jullie snelle respons.

TUI reizen heeft na ons laatste bericht helemaal niet meer gereageerd.
    Gebruiker1550585379
    D-reizen, wij wachten uw reactie af.
    D-reizen
    Beste mevrouw da Costa Bondo,

Bedankt voor het begrip. Ik sluit deze klacht voor nu af omdat het verdere contact met de vakantiewinkel zal verlopen. Ik vertrouw op een goede oplossing en wil u een heel fijn weekend wensen.

Glenn
    Webcare Team D-Reizen

Ook een klacht indienen over ?