Opgelost door D-reizen: Verbouwings overlast tegen over hotel niet gemeld bij boeking

Karel

Op 4 mei 2016 heb ik een reis naar Malta geboekt. Heden reisbescheiden verkregen.
Met de grootste verbazing lees ik dat er in de periode heden tot 31 oktober 2016 verbouwingen plaats vinden tegenover het geboekte hotel. Man wat hoop ik dat ik hier geen overlast van heb na eindelijk gedacht te hebben rustig op vakantie te kunnen.
Ook het reisburo zegt niet op de hoogte te zijn (.........)
Bij voorbaat als de overlast ernstig is zal ik alles vast leggen. Ik vindt dit een bedriegelijke vorm van reizen verkopen.
Slecht voor Uw naam en bijvoorbaat mijn voorvakantie plezier verpest.
Hoe is het mogelijk anno 2016

Ander goed hotel of reis kostenloos omboeken of geld terug

Geachte heer Lemstra,

Vervelend te lezen dat U niet op de hoogte bent gebracht bij boeking dat er werkzaamheden plaatsvinden bij het hotel waar u naar toe gaat op vakantie.

Aangezien de vertrekdatum al heel snel is, zal ik met spoed jullie klacht nogmaals voorleggen bij onze D-reizen Vakantiewinkel in Alphen aan de Rijn.

Zij zijn, net als onze partner Holland International waar de reis geboekt is, dinsdag weer bereikbaar. Gezien de vertrekdatum heeft uw vraag uiteraard prioriteit!

D-reizen Webcare Team
    L.s.,
    Bedankt voor snelle reaktie. Winkel in Alphen aan den Rijn weet er al van. We hebben allebei (het reisburo en ik) bij de boeking niets gehoord terwijl deze boeking ook per telefoon werd gedaan.
    Ik weet dat het niet voor vertrek geregeld is maar kom hier later op terug en hoop niet dat ik een "huil"vakantie krijg.
    Groeten
    Beste heer Lemstra,

Zojuist hebben wij een prettig telefoon gesprek gehad betreffende Uw klacht.

Ik heb contact gehad met het hotel en zij geven aan dat de door jullie geboekte Bayview kamer geen overlast zou hebben van de verbouwingswerkzaamheden naast het hotel.

Daar van uitgaande hoop ik dat jullie een heerlijke vakantie gaan beleven!
    Zoals afgesproken heb ik na terugkomst, zaterdag 28 mei, nog even telefonisch contact met jullie.

Angela
    Webcare Team D-reizen
    Karel
    Inmiddels weer terug van Malta en alles overziende was de klacht terecht maar zeer goed opgelost door omboeking naar bay/view kamer. De kamers aan de voorzijde (seaview) zijn onverkoopbaar. Hele dag (vanaf 06.30 hr. !!!!!) betonmortel vrachtauto's achteruitrijdend met een irritantie piep en storten van beton en heel veel stof.
    Tenslotte: voorzichtig met minibar alles eruit naast de koelkast geplaatst en koelkast gebruikt voor eigen drank. Bij uitchecken rekening van 8 euros.
    Karel
    Uiteraard 8 euro niet betaald na vervelende discussie en uitleg. Speciaal voor oudere mensen (heb ik daar ontmoet) die niet goed Engels spreken een vervelend verhaal
    Beste heer Lemstra,

Wij hebben elkaar vanmorgen gesproken en ik ben blij te horen dat u zelf een top vakantie heeft gehad.

Uw opmerkingen betreft de verbouwingsoverlast en de minibar zullen wij terugkoppelen.

Wij zien U graag voor uw volgende reis naar Portugal in een van onze D-reizen winkels!

Angela Vermeulen
    Team Webcare
    Karel
    Ondanks alle negatieve informatie vooraf bleek het, door de snelle omboeking naar een andere kamer, allemaal mee te vallen.
    D reizen heeft ook positief hieraan mee gewerkt. Ik beschouw de klacht als opgelost.

Karel

Ook een klacht indienen over D-reizen?