Opgelost door D-reizen: Verkeerde informatie betreft visum Turkije bij cruise

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65273
Gebruiker
T. Grasso
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Volgens de medewerkster van d reizen moesten we bij onze cruise, waarbij we Kusadasi en Istanbul aandeden, een visum aanvragen. Dit blijkt achteraf helemaal niet nodig te zijn, mits je maar 1 dag en in de plaats blijft. Wat in ons geval beide van toepassing was.
D reizen 's-Hertogenbosch wist hier niks van af, heb ik ze zelf op moeten wijzen. Deze informatie is uitgebreid terug te vinden op Internet.
Terwijl ik bij hun een reis boek en verwacht dat alles netjes geregeld wordt en wij verder nergens naar om hoeven te kijken.
Helaas hadden we de visa al wel aangeschaft. We hebben dus € 30,- voor niks uitgegeven.
Na de vakantie zijn we langsgegaan, de medewerkster schoof de schuld af op een andere medewerkster bij wie we de reis geboekt hadden en mompelde tussendoor nog iets over excusus. Daarmee was voor haar de kous af. Wij houden er echter een vervelend gevoel aan over, en zijn niet tevreden over de manier waarop met onze klacht is omgegaan.

Gewenste oplossing

Ik verwacht eigenlijk dat d reizen € 30,- aan ons terugstort.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    D-reizen
    Datum
    Wij vinden het erg vervelend dat de klant de verkeerde informatie heeft ontvangen. De 30 euro hebben wij naar de klant overgemaakt.Esther
    Webcare D-reizen
  2. Auteur
    T. Grasso
    Datum
    D reizen heeft € 30,- aan ons terugbetaald voor het Turkse visum, waarvoor dank.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over D-reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen