Klacht D-reizen: Verkeerde tickets ontvangen van D reizen

Borges

D reizen wat slecht om een ticket te verkopen met verkeerde datums er op september inplaats van oktober , en ergste is niet toegeven van je fouten. helaas telaat achter gekomen en hebben we nu nergens recht op. Fout van de medewerker slecht reclame schaam je als reisbureau

Dat ze hun fout toekennen en hun klanten niet wegjagen wat slecht schaam je diep triest

D-reizen
    Beste meneer Borges,

8 september bent u bij ons in de winkel geweest om vliegtickets te boeken. Hier is met u 23 september vertrek besproken, ingeboekt en u heeft ook de boekingsbevestiging ondertekend dat dit correct is. Diezelfde dag zijn ook per mail de vliegtickets aan u toegezonden en hier was ook duidelijk 23 september op vermeld.

Zoals mijn collega per mail aan u toegelicht heeft zijn wij aangesloten bij de ANVR en voldoen wij aan de boekingsvoorwaarden.
    “Als de reisagent direct een (opdracht-)bevestiging aan jou verstrekt, geldt deze bevestiging als bewijs voor de in de bevestiging omschreven overeenkomst tenzij je onverwijld (binnen 24 uur) bezwaar aantekent tegen de bevestiging. Als je geen of niet tijdig bezwaar aantekent, geldt de opdrachtbevestiging als bewijs voor het bestaan van de overeenkomst en de inhoud daarvan”

Aangezien wij continue de juiste informatie bevestigd hebben is er vanuit onze kant geen fout gemaakt en zullen wij de vliegtickets ook niet vergoeden.

Ik sluit daarom de klacht en vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
    D-reizen – Webcare

Borges
Uiteindelijke oplossing Nee voor de duidelijkheid ik kreeg een ticket met verkeerde maand en dat hebben we over het hoofd gezien , die fout hebben jullie gemaakt en ik kreeg veder niks in me email , we zijn erg boos omdat jullie het ontkennen dat jullie die fouten heben gemaakt. Mochten we dat wel optijd gezien hadden was er niks aan de hand maar nu omdat het telaat was weten ze opeens van niks slechte zaak hier kan jullie veel klanten voor verliezen geef je fout toe en los ze op zo hoort het , zij heeft het ticket ook nog voorgelezen en wel de goeie datum opgenoemt.