Opgelost door D-reizen: Voorgeschoten hotelkosten failliet hotel worden niet terug betaald.

sad Opgelost
Niagara2019

Bij aankomst in Niagara Falls bleek het geboekte hotel failliet.
Na een vliegreis van 8 uur, twee uur douane afwikkeling en daarna nog wachten op de huurauto en vanaf het vliegveld JFK een trip van 8 uur naar Niagara Falls kom je dan bij een hotel aan, waar op de ruit een brief hangt dat het hotel failliet is en dat gasten zich moeten melden bij het hotel ertegenover.
Doodmoe hebben we ons daar gemeld, hebben de kamer betaald en zijn zo in slaap gevallen
Mijn vrouw is meteen de volgende morgen naar D- reizen gegaan en heeft aangegeven dat het hotel failliet was en dat wij het hotel hadden moeten betalen.
D-Reizen in Heerlen was hier niet van op de hoogte en ze zouden dit met Expedia regelen.
Bij terugkomst hebben we meteen de rekening ingediend en vanaf toen zijn we aan het lijntje gehouden en voorgelogen.
Nu geeft de manager zelfs aan dat mijn vrouw die dag niet daar is geweest om te melden dat het hotel failliet was, maar dat er geen ontbijt bij was.
Hoe verzint ze het.
Hun motto: Wij gaan ver, slaat dat soms op de manieren om de klant niet te hoeven terug te betalen?
Waarom hebben we dan bij een reisbureau geboekt als je toch nog moet opdraaien voor de kosten van een failliet hotel?
Zo’n groot bedrijf en niemand durft z'n verantwoording te nemen en schuiven alles af op ons.
Wij willen alleen waar wij recht op en dat is het geld dat we voorgeschoten hebben, omdat een hotel dat zij geboekt hebben failliet is

De hotelkosten vergoeden.

D-reizen
    Goedemiddag heer Fransen,

Bedankt voor de feedback! Ik heb uw bericht op meerdere kanalen ontvangen. Om tot een oplossing te komen, heb ik contact opgenomen met de leidinggevende. Zij doet er alles aan om de klacht snel mogelijk op te lossen. Volgens de ANVR voorwaarden dient dit binnen 6 weken na melding te worden gedaan. Op dit moment is deze termijn nog niet verstreken. Dat neemt niet weg dat zij onderzoekt of een snellere afhandeling mogelijk is.

Op dit moment nog geen definitief besluit. Er wordt hard aan gewerkt!

Michelle
    Team Webcare

Niagara2019
Uiteindelijke oplossing De terugbetaling is gedaan.