Opgelost door D-reizen: Zeer misleidende prijzen

San

Zeer misleidende informatie en prijzen op de website. Heb mijn vakantie op het D-reizen bureau geboekt, kom ik even later thuis, staat mijn webpagina van d-reizen nog open. Dezelfde accomodatie met exact dezelfde datum is op de website 300 euro goedkoper dan wij in het reisbureau hebben betaald. En nee er is geen sprake van bijkomende kosten (die zijn max. 50 EUR), dit is pure bedrog.
Ik heb contact gehad met d-reizen hierover maar zij geven aan dat dit 'normaal' is en dat de prijzen elk moment kunnen wijzigen en dat zij die prijzen van Thomas Cook doorkrijgen. Belachelijk. Nooit meer boek ik via d-reizen.

Ik heb zelfs na mijn boeking in het uitzendbureau een nieuwe boekingsaanvraag via de website ingediend. Ik werd even later teruggebeld om de boeking te bevestiging voor de prijsdie dus 300 EUR goedkoper is dan ik in het reisbureau heb betaald! Dit was alleen test. Toen ik haar later vertelde dat ik al een boeking had en alleen de prijs wilde testen gaf ze aan dat het normaal is dat de prijzen wijzigen.ONZIN.

Het prijsverschil wil ik teruggestort hebben

D-reizen
    Goedemiddag,

Wij hebben elkaar reeds telefonisch gesproken met betrekking tot bovenstaande bericht. Naar tevredenheid hebben wij uw klacht opgelost. Hierbij laat ik weten dat wij uw klacht afgehandeld hebben. Geniet van uw reis!

Met vriendelijke groeten, Kathy
    Webcareteam D-reizen

San

Ook een klacht indienen over ?