Klacht DA Drogisterijen: Geen service of garantie op bril

D. Spaargaren de Lange

Op 4 november een bril gekocht bij de DA drogist in Alphen aan den Rijn. Op 18 mei pakte ik hem op en was naar later bleek het neus stukje gebroken. Het is een bril zonder verder randen om de glazen. Meteen naar de zaak terug gegaan en de bril werd ingenomen en zou woensdag 20 mei waarschijnlijk klaar zijn. Woensdag was de bril niet klaar en ik moest nog weer een week wachten, er zou dan een opticien aanwezig zijn. Ik stond met 2 minuten weer buiten , want deze persoon vond het eigen schuld en er was geen garantie. Na mailen zou ik een cadeaubon kunnen krijgen van 20 euro op een prijs van 164,00 van een bril van net een half jaar oud. Dit heb ik niet geaccepteerd en ben bij een plaatselijke optiek een nieuwe bril gaan kopen. Gelukkig heeft deze optiek er een nieuw neusstukje op kunnen zetten zodat ik weer goed kan zien en ik vraag mij af waarom EyeLove dit niet kon doen ,nu ben ik erg veel geld kwijt voor een nieuwe bril en mijn vergoeding van de zorgverzekeraar krijg ik ook niet ,omdat dat 1 x per 2 jaar is. Ik verwacht dat Eyelove mijn stukke bril vergoed ,omdat zij mij ook een nieuw neusstukje hadden kunnen aanbieden.

Koop ontbinden op basis van nalatigheid van bedrijf

D. Spaargaren de Lange
Een coulance van 20 euro cheque om een nieuwe bril te kopen terwijl het een fabricage fout is . Dat is een vernederende coulance . NOOIT GEEN EYELOVE BRIL MEER.

Ook een klacht indienen over DA Drogisterijen?