Klacht DA Drogisterijen: Valse reclame in folder van DA

Topper17

In de folder van DA staat dat Nicotinell in de aanbieding is Gehele assortiment, vanmorgen naar de winkel in hoogeveen geweest aan de hoofdtsraat. Maar stond inderdaad in de folder maar was niet in de aanbieding 🤨 contact op gezocht met klantenservice. Ze hebben het na gekeken en stond inderdaad in de folder €13.39 Gehele assortiment. Heb er zelfs een foto van. Ze zeiden dat ze er gewoon reclame voor wilde maken. Maar ze mogen er geen korting op geven. Vindt dit echt belachelijk. Dan hoort deze aanbieding ook niet in de folder te staan, en dan hoort er al helemaal geen andere prijs bij te staan.

Ik hoop dat jullie kunnen kijken dat ik deze pleisters als nog kan krijgen voor de prijs waarvoor die in de folder staat. Het gaat om de pleisters van Nicotinell stap 2, 14mg 7 stuks.

DA Drogisterijen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DA Drogisterijen?