Klacht Da Wu Sushi & grill: Eten te laat bezorgd

Klachtnummer
# 470080
Gebruiker
Stalinkip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

Op maandag hebben wij sushi besteld bij deze eetgelegenheid via thuisbezorgd.nl
We plaatsten onze bestelling om 17.53

Om 1930 nog niets vernomen. Het zou met 20 minuten klaae zijn
Omstreeks 2000 nogmaals contact opgenomen. Uiteindelijk kwam de bestelling er om 2015. Ruim 2 uur en een kwartier na bestelling
Ons bezoek was intussen al vertrokken.

Een uur wachten zoals zij aangeven op de website vonden we prima
Echter staat er ook dat zij contact opnemen,, dat is niet gebeurd. We begrijpen dat ze het druk hebben. Maar ruim 2 uur en 15 minuten wachten, zonder tegenbericht vinden wij geen service.

Graag zien wij daarom een vorm van compensatie tegemoet. Want dit is geen omgang naar ons toe. Het gevoel beklijft dat bij niet bellen, je ook niet tijdig wordt geholpen.

We hopen dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.
Want we zijn weltevreden uitermate tevreden over de kwaliteit van het eten, maar zo hoeft het voor ons niet meer.

De oplossing

Wij zien graag een vorm van compensatie terug in een vorm van geld teruggave of een korting bij volgende bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Da Wu Sushi & grill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Da Wu Sushi & grill?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen