Klacht DAAN Auctions: Daanauctons doet niks met klacht geen zaken doen ermee!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298538
Gebruiker
Bonaparte
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Heb een spiegel en een kast gekocht gezien in de winkel niks mee aan de handt
kreeg de spullen binnen spiegel op meerdere plekken glas er uit meerdere plekken gebarsten en verroest, kast ook deuken en beschadigingen nu kan ik de kast nog wel laten plamuren en lakken maar de spiegel is verloren ik gaf dit aan de rijnmond transport door waar ik ook dik voor moest betalen die zeiden mevr wij zijn de bezorgers voor klachten moet u bij Daan veilingen zijn meteen gebeld foto s er bij 3mnd mailen bellen zij zeggen dat de transport het moet op lossen en die zeggen dat Daan t met mij moet oplossen krijg ook nooit de betreffende persoon bij Daan aan de lijn maar kan wel meteen een mail eruit van hun dat zij er niks mee kunnen!!!! En in de laaste Mail van hun dat ik toch had getekend ik heb hun gebeld voor dat ik tekende en ik moest een mail en foto s sturen de chauffeurs hadden haast einde van de dag grote vracht auto die de weg vast zetten dus ik heb getekend met de veronderstelling dat ze er wat mee gingen doen en ze waren dik een uur bezig om de kast door de vd te krijgen kon niet zeggen neem maar mee!!
Daanauctions is totaal niet bezig met klachten of service,naar de klant bellen ook nooit terug wat moet ik hier mee spiegel heeft 125 gekost plus 125 voor t bezorgen ik wil mij geld terug in iedere geval van de spiegel.Ze hebben eerst gedaan of ze ermee bezig waren maar iedere keer wisten ze weer van niks!!

Gewenste oplossing

Ik wil mij geld terug of een nieuwe zelfde soort spiegel.

mvg [gegevens verwijderd door moderator]
Geboden oplossing
Er is helemaal niks aangeboden om t probleem op te lossen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Bonaparte
    Datum
    Heb nog steeds niks gehoord !!!!
  2. Auteur
    Bonaparte
    Datum
    Helaas nog niks gehoord transport geeft Daan veiling de opdracht om dit te regelen 😡😡Daan veilingen doet er niks aan !!!
  3. Auteur
    Bonaparte
    Datum
    Helaas heb ik niks meer gehoord van Daanveiling Daan Auctions ik wil me geld van de spiegel terug hoe kan dit zo lang duren ze beantwoorden niks van me mails zij vinden het normaal dat de klant een kapotte spiegel beschadigd en verroest 175 euro betaald en dit af leveren Schande!!!
  4. Auteur
    Bonaparte
    Datum
    Nu kreeg ik een mail dat ik had getekend en dit niet had moeten doen de chauffers bezorgers zeiden tegen mij toen ik de kapotte spiegel liet zien dat zij de bezorgers waren en dit met Daan moest oplossen !ik raad iedereen aan geen nooit zaken te doen met Daan veilingen
  5. Auteur
    DAAN Auctions
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, wij hebben veel tijd aan deze klacht besteed. Zoals wij meerdere malen aangegeven hebben, is het transportbedrijf verantwoordelijk voor verzending en niet wij; ondanks dat hebben wij ons best gedaan om het transportbedrijf te manen om tot een oplossing met u te komen. Zij geven echter aan dat zij, omdat u getekend heeft voor goede ontvangst, geen oplossing willen bieden. Daarnaast is er volgens hen op het moment van afleveren geen klacht bij de chauffeurs neergelegd. Het is spijtig maar wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor buiten ons om ontstane schade. De spiegel is door ons aan de chauffeurs meegegeven in de (gefotografeerde) staat waarin deze verkeerde toen u een bod plaatste.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DAAN Auctions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen