Klacht Daba Gym Rotterdam: Te agressiefe training

Klachtnummer
# 197392
Gebruiker
Mevrouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 16 jaar hadden wij ingeschreven op 11 nov 2016 .
Tijdens die training is het zo misgegaan dat mijn zoon een paar flinke klappen op zijn hoofd en ogen ook zijn knie was gekneusd.
Dit was geen training maar een wedstrijd dat is niet waarvoor ik mijn zoon heb ingeschreven .
We hebben gelijk de broer van de trainer bericht voor de telf nummer van de trainer .
De volgende dag contact gehad was oke geen probleem we moesten wel langs de gym gaan.
Ben nu al 2 keer geweest en beide keren is mij toegezegd dat ze get zullen afhanddlen en uitschrijven .
Helaas is dit nog steeds niet gelukt graag uw hulp
De gym wil de wettelijke bedenktijd van 14 dagen laten passeren ben al sinds 11 nov bezig helaas nog geen resultaat .

De oplossing

Ontbinding van het contract ivm ontevredenheid en hardhandigheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Daba Gym Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Daba Gym Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen