Klacht Dacantara.com: Oplichting en misleiding

Harrie

Je krijgt een e-mail van 'NS' met de boodschap dat je een aantal dagkaarten krijgt. Bij het opvolgen moet je je telefoonnummer geven en worden er ongemerkt en ongevraagd SMS kosten brekend: 31 SMS voor € 32,40. INmiddels via Payinfo stopgezet en toch krijg ik weer een SMS bericht met : 'Gratis bericht' Je bent lid van dacantara (wat NIETS is!). Hoe kan het dat er zo eenvoudig zonder toestemming en bevestiging geld kan worden afgeschreven????
Via T-mobile (provider) start nu een onderzoek, hopelijk krijg ik m'n geld terug. Nu moet ik eerst gaan zorgen dat mijn telefoonnummer bij die k- club verdwijnt

dit bedrijf( de personen erachter) publiekelijk aan de schandpaal nagelen en straffen. Gedupeerden worden door betrokkenen persoonlijk gecompenseerd voor geleden schade en ongemak.

Wij vinden dat Dacantara.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dacantara.com?