Klacht Dag op dag: Geen geld terug en geen reactie op mail en telefoon

Klachtnummer
# 31574
Gebruiker
Bart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestekset besteld. Na ontvangst heb ik deze teruggestuurd naar Dag op Dag, omdat deze niet naar wens was. De bestekset is met PostNL verstuurd op 29 juli 2013 en 30 juli in ontvangst genomen door Dag op Dag.
Per email heb ik ze hier van op de hoogte gesteld dat ik het pakket terug ging sturen (27 juli 2013). Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Ook op vervolgmails geen reactie ontvangen. Wel iedere keer een standaardmail met "het is erg druk, dus een reactie laat wat langer op zicht wachten". Een reactie blijft echter uit.
Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik het ze meerdere malen gebeld en na drie keer overgaan, krijg je een bezettoon.

De oplossing

Ik wil het geld wat ik voor de bestekset heb betaald terug: € 129,95

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dag op dag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dag op dag?