Klacht Dag op dag: Geen levering/geen gehoor

Klachtnummer
# 49845
Gebruiker
Resiko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 januari een 'elektrische' zout/pepepmolen gekocht en betaald.
Ik verwachtte dat dit snel geleverd zou worden (het is (was) een cadeau) maar tot op heden alleen mijn geld kwijt. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar ondanks de zogenaamde servicemail dat ze op een aantal dagen telefonisch bereikbaar zijn! Ook de mails zijn automatisch gegenereerd!!! Ik ben bang dat ik me toch belazerd voel! Had het idee van "beslist" afgehaald maar misschien moeten zij deze site maar niet meer moeten vermeleden.

De oplossing

Geld terug of levering produkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dag op dag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dag op dag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen