Klacht Dagblad de Limburger: Geen krant geen geld hoe ze de trouwe lezer afschepen

Klachtnummer
# 288897
Gebruiker
Frans theunissen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het jaar 2018 heb pas 3 keer de krant bezorgt iedere dag bellen zeggen ze nog gewoon word nog bezorgt dus niet . Wil nu toch de krant opzeggen maar moet nog een maand betalen voor een krant wat ik niet krijg heb er echt genoeg van.

De oplossing

Per 1 januari opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad de Limburger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad de Limburger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen