Klacht Dagblad de Limburger: Slechte service en bezorging van de krant.

Hofsteenge-bos

Sinds enkele jaren ben ik geabonneerd op de Limburger voorheen het Limburgs Dagblad. Sinds de laatste 2 jaren heb ik veel ellende met de bezorging van deze krant. De bezorger heeft mijn echtgenote bedreigt en de krant werd door de bezorger beschreven. Volgens de krant de Limburger moet de krant door de week voor 7 uur en op zaterdag voor 7.30 bezorgd worden.
Wat klacht t.o.v. de bezorger van de bedreiging en het schrijven betreft zou de Limburger een passende oplossing vinden en ons daarover informeren. deze klacht is in 2017 gedaan, wij weten dat de bezorger weg is. Echter van de Limburger hebben wij tot op dit moment niets gehoord. voor wat betreft de huidige bezorging, te laat of helemaal niet krijg ik vele verontschuldigingen maar geen passende oplossing. Heb inmiddels weer een mail naar de Limburger gestuurd met de aankondiging dat als er geen blijvende goede oplossing komt ik mijn abonnement eenzijdig zal opzeggen en de automatische betaling zal stopzetten. Ik heb naar de Limburger een reactietermijn van 14 dagen aangegeven.

Van de Limburger verwacht ik zeker naar mijn echtgenote mondeling excuses.
Voor het niet bezorgen of te laat bezorgen verwacht ik minimaal een compensatie en niet alleen een zogenaamde terugbetaling van de niet ontvangen krant.

Wij vinden dat Dagblad de Limburger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dagblad de Limburger?