Klacht Dagblad Tubantia: Annulering op zaterdagabonnement niet verwerkt, ondanks melding via mail en per telefoon.

D.H. Dollekamp

Heb eind januari (volgens mij 28-01) 2020 telefonisch een maandelijks opzegbaar zaterdagabonnement afgesloten op Tubantia.(nr. 14253290) Dit heb ik 2 dagen later via een herroepingsopdracht teruggedraaid. De mail heb ik helaas niet meer. Vervolgens kreeg ik de krant op zaterdag 1 februari toch bezorgd. Dat klopte al niet. Vervolgens werd de krant ook de daarop volgende doordeweekse dagen bezorgd (klopte al helemaal niet).
Toen heb ik uit eigen beweging toch maar gebeld op vrijdag 7 februari (is ook nog binnen de 2 weken!!) en het probleem voorgelegd. Dit gesprek was om 12.39 uur en duurde 6.46 minuten. Daarin heb ik netjes de situatie voorgelegd en werd me beloofd dat e.e.a. verwerkt zou worden en ik niks hoefde te betalen uiteraard. Vanaf 9 februari zou de krant niet meer bezorgd worden. Prima. Dacht ik. Vervolgens ging de bezorging gewoon door en zag ik tot men grote verbazing dat op 12-2 en 26-2 € 12,62 was afgeschreven. Deze bedragen heb ik weer gestorneerd. Ik dacht daarna, dat ze mij wel zouden benaderen waarom ik dit deed, maar helaas. Vervolgens kreeg ik deze week een acceptgiro met het verzoek binnen 7 dagen alsnog € 25,24 over te maken. U zult begrijpen dat ik dat niet ga doen, niet in 7 dagen en ook niet in 700 dagen.

Ik ben pas tevreden als ik netjes excuses krijg, het gesprek van gisteren was uitermate vervelend waarin mij werd verweten dat er niets bij hen bekend was van de annulering. En dat dus de fout wordt toegegeven. (Luister aub het bandje af van 7 februari, dit gesprek was om 12.39 uur en duurde 6.46 min) Het bedrag moet natuurlijk worden geseponeerd, maar dat spreekt vanzelf. Ik betaal nu niet dan, niet en nooit niet.

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?