Klacht Dagblad Tubantia: Geen bezorging van de krant en er wordt niets met je klacht gedaan.

Klachtnummer
# 586509
Gebruiker
IJfje@65
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bezorging Tubantia super slecht. Al 9 dagen geen krant ontvangen , daarvan elke dag melding gemaakt via hun digitale formulier en sinds een kleine week ook via Messenger in contact. Hun laatste reactie is die van vandaag. Als ik de krant vandaag niet voor 12.00 uur heb ontvangen gaan ze de klacht doorzetten .Je moet dus 10 dagen geen krant ontvangen voordat ze er ook maar serieus iets mee doen! Ik vraag me ook af wat dat doorzetten dan gaat opleveren.Dit is trouwens niet de eerste keer dat er van mijn kant klachten over de bezorging zijn. Als je een abonnement op een papieren krant verkoopt moet je ook de bezorging daarvan kunnen garanderen , lukt dat niet, biedt het dan niet meer aan.

Gewenste oplossing

Ze zouden eens telefonisch contact op kunnen nemen over wat een oplossing zou kunnen zijn voor mij wanneer zij de krant niet kunnen bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen