Klacht Dagblad Tubantia: Graag restitutie van contributie van ed. van Tubantia van 26-2-22, voucher is zinloos.

A. Heinen

Tubantia afgelopen zaterdag (26-2-22) niet ontvangen. Gemeld bij lezersservice, vervolgens voucher ontvangen om krant gratis (op vertoon van dit voucher) bij een supermarkt of boekhandel af te halen. Helaas nergens in Winterswijk meer een Tubantia verkrijgbaar. Krant was afgelopen zaterdag zo slecht bezorgd in Winterswijk, dat supermarkten en boekhandels niet voldoende voorraad hadden om alle lezers met een uitgeprint voucher te kunnen voorzien van een fysieke krant.
ik stel voor dat voor deze niet ontvangen editie ook restitutie plaatsvindt van de contributie, net zoals dat ook bij de niet ontvangen kranten van maandag t/m vrijdag plaatsvindt. Een voucher heeft immers geen zin, als de totale voorraad in Winterswijk op is.

Prijs van zaterdagkrant aftrekken van de contributie, net zoals dat op doordeweekse dagen gebeurt. Voucher is totaal zinloos als nergens in Winterswijk meer een losse editie is te verkrijgen.

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?