Klacht Dagblad Tubantia: Graag restitutie van contributie van ed. van Tubantia van 26-2-22, voucher is zinloos.

Klachtnummer
# 585049
Gebruiker
A. Heinen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tubantia afgelopen zaterdag (26-2-22) niet ontvangen. Gemeld bij lezersservice, vervolgens voucher ontvangen om krant gratis (op vertoon van dit voucher) bij een supermarkt of boekhandel af te halen. Helaas nergens in Winterswijk meer een Tubantia verkrijgbaar. Krant was afgelopen zaterdag zo slecht bezorgd in Winterswijk, dat supermarkten en boekhandels niet voldoende voorraad hadden om alle lezers met een uitgeprint voucher te kunnen voorzien van een fysieke krant.
ik stel voor dat voor deze niet ontvangen editie ook restitutie plaatsvindt van de contributie, net zoals dat ook bij de niet ontvangen kranten van maandag t/m vrijdag plaatsvindt. Een voucher heeft immers geen zin, als de totale voorraad in Winterswijk op is.

Gewenste oplossing

Prijs van zaterdagkrant aftrekken van de contributie, net zoals dat op doordeweekse dagen gebeurt. Voucher is totaal zinloos als nergens in Winterswijk meer een losse editie is te verkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dagblad Tubantia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dagblad Tubantia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen